El promotor de la queixa exposa que va ser denunciat per un vigilant per estacionar el seu vehicle en una zona d'estacionament amb limitació horària sense col·locar el distintiu que l'autoritza a aparcar-hi, però al·lega que és titular d'una targeta d'estacionament per a persones amb discapacitat i que el dia de la denúncia la va col·locar en un lloc visible del vehicle, i que a més va adquirir un tiquet d'estacionament.
L'anotació que consta en la butlleta de denúncia no permet tenir una idea clara de quin és el fet imputat d'entre tots els que s'esmenten. A més, cal tenir en compte que qui l'estén no és un funcionari que gaudeixi de la condició d'agent de l'autoritat, de manera que el seu valor és, en principi, el mateix que el de qualsevol altra denúncia de caràcter voluntari. Per tant, és imprescindible la ratificació de l'agent respecte dels fets denunciats i fins i tot l'aportació d'altres proves, si se'n disposa, com ara fotografies preses al moment de formular la denúncia.
El Síndic, doncs, demana a l'Ajuntament de Premià de Mar, d'una banda, que revisi la tramitació de l'expedient sancionador i, atès que d'acord amb la prova aportada pel promotor el vehicle estava estacionat correctament a l'hora en què va ser denunciat, revoqui la sanció imposada i li retorni l'import que va abonar per anul·lar la denúncia; i d'altra banda, que revisi el model de butlleta de denúncia que utilitzen els vigilants a les zones d'estacionament regulat, per tal que quan formulin una denúncia quedi recollit de forma clara quina de les possibles infraccions que ara mateix es recullen en el document és la que realment ha comès la persona denunciada.