Q-00436/2010 | Manca de resolució del Departament d'Acció Social i Ciutadania d'un procediment de reconeixement de grau de discapacitat. |
|
|
|||||||||
|
||||||||||
|
La promotora es queixa de la manca de resolució del Departament d'Acció Social i Ciutadania (en endavant DASC) d'un procediment de reconeixement de grau de discapacitat. La persona interessada explica que va presentar la sol·licitud de revisió de grau al registre de l'oficina d'atenció al ciutadà Sant Adrià-Centre en data 2 de gener de 2008 i que encara no ha estat citada per al reconeixement preceptiu. La promotora és una persona d'edat molt avançada, vuitanta-sis anys, i amb anterioritat ha presentat una reclamació al DASC en què instava l'agilitació del procediment.
El DASC assenyala que, després de revisar el cas, es va comprovar que s'havia produït una errada en la transcripció de l'adreça de promotora, raó per la qual no va rebre les notificacions anteriors. Indica també que, un cop detectat aquest error, es va programar una nova citació per dur a terme el reconeixement preceptiu, el qual -segons la persona interessada ha comunicat dies enrere- es va efectuar el passat mes de maig. De conformitat amb això, cal esperar que en breu es resolgui el procediment, sense que sigui necessària cap altra actuació per part del Síndic. En conseqüència, el Síndic recorda al DASC la conveniència que es dicti i es notifiqui a la persona interessada la resolució al més aviat possible i finalitza la intervenció en aquest assumpte.
Data | Administració | Tràmit |
|
||
26/02/2010 | Departament d'Acció Social i Ciutadania (28/11/2006 - 26/12/2010) | Sol·licitud d'informació a l'Administració |
27/04/2010 | Departament d'Acció Social i Ciutadania (28/11/2006 - 26/12/2010) | Resposta a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
14/06/2010 | Departament d'Acció Social i Ciutadania (28/11/2006 - 26/12/2010) | Resolució |
22/03/2011 | Institut Català d'Assistència i Serveis Socials (ICASS) | Sol·licitud d'informació a l'Administració |
17/05/2011 | Institut Català d'Assistència i Serveis Socials (ICASS) | Resposta a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
14/06/2011 | Departament de Benestar Social i Família | Resolució |
05/08/2011 | Departament de Benestar Social i Família | Sol·licitud d'informació seguiment a l'Administració |
23/09/2011 | Departament de Benestar Social i Família | Resposta a la sol·licitud de seguiment a l'Administració |
27/10/2011 | Departament de Benestar Social i Família | Seguiment finalitzat |
Normativa |
|
LlEI 23/2002, de 18 de novembre, d'adequació de procediments administratius en relació amb el règim de silenci administratiu i el termini de resolució i notificació, i de primera modificació dels articles 81, 82 i 83 de la Llei 13/1989, d'organització, procediment i règim jurídic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya. - DOGC.3778 (10/12/2002) |