El promotor de la queixa manifesta la seva disconformitat amb el funcionament del cementiri municipal de l'Hospitalet de Llobregat.
Exposa que el dia 7 de novembre de 13 va presentar una reclamació a l'Ajuntament, en què demanava poder fer ús de les escales que hi ha repartides pel cementiri per pujar a un nínxol de la seva propietat, ja que en moltes ocasions no troba treballadors del cementiri que el puguin ajudar. En data 18 de desembre de 2013, l'Ajuntament li va contestar que aquelles escales han de ser manipulades pel personal propi del cementiri. En aquest sentit, el promotor es queixa que el personal del cementiri no està disponible dins de l'horari d'accés al recinte.
El Síndic entén que el problema rau en el fet que els treballadors es mouen pel cementiri per dur a terme els treballs que tenen encarregats, fet que genera dificultat per contactar-hi i la sensació d'alguns visitants que no hi ha ningú que els atengui.
Per tant, el Síndic suggereix a l'Ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat que verifiqui la disponibilitat del servei de suport durant tot l'horari d'obertura i que cerqui un sistema que faciliti als usuaris requerir el servei quan el necessitin.