El promotor mostra la seva disconformitat amb el procediment de tramitació de l'Ajuntament de Terrassa d'un expedient sancionador per una infracció de trànsit.
En concret, el promotor de la queixa va formular al·legacions contra la proposta de sanció perquè la denúncia no havia estat feta ni ratificada per un agent de l'autoritat i perquè la prova fotogràfica acreditava que es trobava fora de la zona de càrrega i descàrrega.
El 13 de maig de 2008, un cop rebut l'informe municipal de resposta, el Síndic va comunicar al consistori el tancament de l'actuació, ja que, un cop valorada la informació que havia facilitat, es va entendre que no s'havia produït cap irregularitat en l'actuació de l'Ajuntament en l'expedient sancionador.
No obstant això, el promotor de la queixa es va adreçar novament al Síndic per indicar que, més enllà de la sanció concreta que va motivar la queixa, plantejava també el seu desacord amb el procediment de retirada de vehicles a Terrassa, ja que creia que la retirada es produïa per decisió del personal de la societat municipal que gestiona el servei, sense intervenció, ni presencial ni telemàtica, de cap agent policial en aquest procés.
En data 20 de novembre de 2008, el Síndic va demanar informació a l'Ajuntament de Terrassa sobre la configuració del servei de recollida de vehicles establert a Terrassa.
Des d'aleshores, ha estat reclamada la resposta d'aquest assumpte en els escrits de dates 6 de juny i 2 de desembre de 2010, sense que s'hagi obtingut cap resposta.
Per tant, el Síndic finalitza l'expedient per manca de col·laboració de l'Administració local.