Resolució
Q-01144/2015 Disconformitat amb l'atenció rebuda al Centre de Serveis Socials Sagrada Família

Matèries
Polítiques socials
Serveis socials
Inclusió social
Data d'inici 19/02/2015
Data de l'últim moviment 21/10/2015
Administracions afectades
Administració Últim moviment

Ajuntament de Barcelona Actuació irregular de l'administració - Es soluciona el problema, després de la intervenció del Síndic

Contingut

El promotor de la queixa exposa que els professionals que l'han atès al Centre de Serveis Socials Sagrada Família li han prestat un tracte discriminatori.

D'acord amb l'informe tramès per l'Ajuntament de Barcelona, l'atenció i les intervencions dels serveis socials d'atenció primària han estat ajustades a la situació de la família en cada moment, i la família ha estat atesa i ha rebut els ajuts adequats a les seves necessitats en el marc de les possibilitats que ofereix la xarxa pública de serveis socials i en funció de la seva participació i coresponsabilització en el procés.  

Tot i això, atès que l'Ajuntament no detalla si ha fet arribar aquesta resposta a la persona interessada, el Síndic li recorda que, en cas que no ho hagi fet, li doni una resposta i n'informi la institució.

Tramitació

Data Administració Tràmit

15/06/2015 Ajuntament de Barcelona Resposta a la comunicació a l'Administració de la queixa
15/07/2015 Ajuntament de Barcelona Resolució pendent d'acceptació
31/08/2015 Ajuntament de Barcelona Reiteració a la resolució pendent d'acceptació
05/10/2015 Ajuntament de Barcelona Resposta a la resolució pendent d'acceptació
21/10/2015 Ajuntament de Barcelona Altres formes de finalitzar