Resolució
Q-01174/2012 Disconformitat amb el tracte rebut pels metges del centre d'atenció primària Ramon Turró

Matèries
Polítiques socials
Salut
Disconformitat amb el tracte rebut pel pacient
Data d'inici 22/02/2012
Data de l'últim moviment 21/05/2012
Administracions afectades
Administració Últim moviment

Departament de Salut Actuació irregular de l'administració - S'accepta la resolució

Plantejament

El promotor de la queixa manifesta la seva disconformitat amb el tracte que va rebre per part d'una doctora del centre d'atenció primària (CAP) Ramon Turró de Barcelona.

Contingut

En l'escrit que el Departament de Salut va enviar el 28 de març de 2012 al promotor de la queixa com a resposta a la seva reclamació es fa referència als problemes telefònics del centre i se'n dedueix que els facultatius que el van atendre van considerar que no calia desplaçar-se al seu domicili. Tot i això, no es fa cap referència al tracte de què també es queixava la persona interessada.

Així doncs, sense poder concloure que s'hagi produït un tracte defectuós per part dels professionals que van atendre el promotor, el Síndic recorda al Departament, amb caràcter general, que les persones que són ateses als centres sanitaris tenen dret a ser tractades de manera respectuosa i educada, amb independència de les seves expectatives.

Amb aquest recordatori, el Síndic dóna per finalitzada la seva intervenció en aquest assumpte.

Tramitació

Data Administració Tràmit

27/04/2012 Departament de Salut Resposta a la comunicació a l'Administració de la queixa
10/05/2012 Departament de Salut Resolució
21/05/2012 Departament de Salut Seguiment finalitzat