Q-01271/2013 | Queixa relativa als defectes de construcció d'una escola d'Esparreguera |
|
|
|||||||||
|
||||||||||
|
La promotora de la queixa exposa que l'any 2010 es van finalitzar les obres de construcció de l'escola però que, des de llavors, han patit diversos problemes relacionats amb el disseny i la construcció de l'edifici. Segons explica, el Departament d'Ensenyament té coneixement d'aquests fets però mai no hi ha buscat solució. Després de constatar els problemes relacionats amb la conservació de la zona d'esbarjo d'educació infantil d'aquesta escola, el Síndic va demanar al Departament que planifiqués, conjuntament amb l'Ajuntament d'Esparreguera, les actuacions de millora del centre que es durien a terme i que concretés la temporalització de l'execució d'aquestes actuacions. El Departament d'Ensenyament ha respost que el mes de juliol de 2014 va adjudicar una actuació de millora consistent en l'arranjament del pati per un import de 60.641 euros. Per tant, el Síndic dóna per finalitzades les seves actuacions en aquest assumpte.
Data | Administració | Tràmit |
|
||
04/03/2013 | Serveis Territorials d'Ensenyament al Baix Llobregat | Sol·licitud d'informació a l'Administració |
14/05/2013 | Serveis Territorials d'Ensenyament al Baix Llobregat | Reiteració a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
25/09/2013 | Departament d'Ensenyament | Resposta a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
27/09/2013 | Departament d'Ensenyament | Sol·licitud d'informació a l'Administració |
12/11/2013 | Departament d'Ensenyament | Reiteració a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
24/03/2015 | Departament d'Ensenyament | Resposta a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
17/04/2015 | Departament d'Ensenyament | Irregularitat |
17/04/2015 | Serveis Territorials d'Ensenyament al Baix Llobregat | Irregularitat |
03/07/2015 | Departament d'Ensenyament | Sol·licitud d'informació a l'Administració |
18/08/2015 | Departament d'Ensenyament | Reiteració a la sol·licitud d'informació a l'Administració |