El promotor de la queixa manifesta la seva disconformitat amb la manca de resposta de l'empresa Sorea i de l'Ajuntament de Sitges als escrits que hi va presentar amb relació a diversos aspectes de la facturació del subministrament d'aigua al municipi.
En aquests escrits manifestava la seva disconformitat envers les tarifes aplicades en la facturació del seu consum d'aigua i envers el canvi de comptadors dut a terme per la companyia subministradora, i sol·licitava una sèrie d'aclariments amb relació a la pressió de les connexions.
L'Ajuntament de Sitges ha facilitat al Síndic la informació que demanava, i aquesta institució l'ha fet arribar al promotor de la queixa. Això, però, no exclou l'obligació de l'Ajuntament de donar resposta expressa i motivada als escrits presentats pel promotor.
Per tant, el Síndic suggereix al consistori que, d'acord amb el que estableixen els articles 121 i 122 del Reglament del Servei d'Abastament d'Aigües i del Servei Municipal de Clavegueram a l'àmbit territorial de Sitges i l'article 42 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, doni una resposta expressa i motivada als escrits de consulta i reclamació presentats pel promotor.