La promotora de la queixa manifesta la seva disconformitat amb la interrupció del subministrament elèctric en un habitatge de Riells i Viabrea per l'impagament de dues factures.
Exposa que va abonar les dues factures pendents en data 7 de gener de 2013, però que encara no se li ha restablert el subministrament ni se li ha donat resposta a les reclamacions que va presentar per telèfon. També es queixa del fet que es va retirar el comptador del seu habitatge malgrat que era de la seva propietat.
En relació amb el comptador que es va retirar, Endesa exposa que no ha estat possible localitzar-lo i, atès que l'equip era propietat de la clienta, li ofereix un comptador de les mateixes característiques que el que tenia.
El Síndic, però, considera que aquesta irregularitat en l'actuació de l'empresa en cap cas és atribuïble a la promotora de la queixa sinó a Endesa Distribución SL i, per tant, conclou que l'empresa no ha prestat els seus serveis amb el grau de qualitat i eficiència que se li ha d'exigir.
Per aquest motiu, el Síndic suggereix a Endesa, d'una banda, que adopti les mesures adients per tal de compensar la promotora pels perjudicis que li hagi pogut causar la retirada de l'equip de mesura sense consentiment; i de l'altra, que faciliti per escrit les explicacions i disculpes oportunes a aquesta clienta sobre aquestes incorreccions en el servei i se l'informi de quina manera se la compensarà per les molèsties ocasionades per la retirada del comptador de la seva propietat.