Resolució
Q-01530/2012 Manca de resposta de l'Ajuntament de Cunit a diversos escrits presentats per una antiga treballadora

Matèries
Administració pública i tributs
Administració pública i drets
Funció pública
Data d'inici 01/03/2012
Data de l'últim moviment 11/12/2015
Administracions afectades
Administració Últim moviment

Ajuntament de Cunit Pendent d'acceptació per l'administració

Contingut

La promotora de la queixa manifesta la seva disconformitat amb la manca de resposta de l'Ajuntament de Cunit a diverses instàncies que ha presentat per demanar el lliurament del certificat de serveis prestats a l'Ajuntament i del certificat corresponent a la consolidació del seu grau personal. En una de les instàncies també demanava que se li abonés de manera immediata el principal i els interessos de la quantitat que no li va ser abonada quan se li va fer la liquidació, i que correspondria a la paga extraordinària de desembre.

L'Ajuntament va acreditar que havia tramès a la persona interessada el certificat de serveis prestats, la consolidació de grau, les nòmines dels mesos de juliol a setembre de 2011 i el certificat de retenció d'ingressos a compte de l'IRPF. Tot i això, no va informar de les raons del retard en la tramesa d'aquests documents ni va trametre còpia acreditativa de l'abonament de les quantitats reclamades per la persona interessada i que correspondrien a la part proporcional de la paga extraordinària.

El 17 d'abril de 2014, la persona interessada va informar el Síndic que havia rebut els documents acreditatius dels serveis prestats i de consolidació del grau personal, però no les indemnitzacions que demanava per assistència a tribunals ni la part proporcional de la paga extraordinària meritada al moment en què se li va fer la liquidació. 

Posteriorment, l'Ajuntament ha informat que la part proporcional de la paga extraordinària ja s'ha abonat a la persona interessada, tot i que no es proporciona cap prova que així ho acrediti. Per tant, el Síndic ha demanat còpia de la liquidació efectuada amb el desglossament dels conceptes i, més concretament, l'acreditació documental del pagament de la part proporcional de la paga extraordinària de desembre.

Atès que transcorregut un termini prudencial no s'ha rebut cap resposta de l'Ajuntament, d'acord amb l'article 61.3 de la Llei 24/2009, de 23 de desembre, el Síndic convoca una reunió a fi que l'Ajuntament li lliuri la documentació requerida, i adverteix que l'obstaculització d'aquest requeriment es farà constar a l'informe que la institució remeti al Parlament.

Tramitació

Data Administració Tràmit

16/03/2012 Ajuntament de Cunit Sol·licitud d'informació a l'Administració
02/04/2012 Ajuntament de Cunit Resposta a la sol·licitud d'informació a l'Administració
07/05/2012 Ajuntament de Cunit Sol·licitud d'informació a l'Administració
12/07/2012 Ajuntament de Cunit Reiteració a la sol·licitud d'informació a l'Administració
15/04/2013 Ajuntament de Cunit Segona reiteració / Obstaculització
25/06/2013 Ajuntament de Cunit Resposta a la sol·licitud d'informació a l'Administració
26/06/2013 Ajuntament de Cunit Sol·licitud d'informació a l'Administració
13/08/2013 Ajuntament de Cunit Reiteració a la sol·licitud d'informació a l'Administració
30/12/2014 Ajuntament de Cunit Resposta a la sol·licitud d'informació a l'Administració
05/01/2015 Ajuntament de Cunit Sol·licitud d'informació a l'Administració
20/02/2015 Ajuntament de Cunit Reiteració a la sol·licitud d'informació a l'Administració
17/09/2015 Ajuntament de Cunit Segona reiteració / Obstaculització
11/12/2015 Ajuntament de Cunit Segona reiteració / No col·laboració

Expedients Relacionats

Q-01168/2014