Q-01735/2015 | Dificultats per donar-se d'alta del servei de telefonia d'Orange |
|
|
||||||||
|
|||||||||
|
El promotor de la queixa informa que en data 14 de gener de 2015 va sol·licitar l'alta com a client a Orange dels serveis de telefonia fixa, Internet ADSL i dues línies de telèfon mòbil. Dos mesos després, però, la companyia encara no havia atès la seva petició. El Síndic suggereix a Orange que anul·li el compromís de permanència associat al producte contractat per tal que el promotor pugui contractar els serveis amb una altra operadora. També li demana que retorni els imports de les factures emeses els mesos de gener, febrer i abril de 2015, perquè el promotor no ha disposat del servei.
Data | Administració | Tràmit |
|
||
19/03/2015 | Orange | Sol·licitud d'informació a l'Administració |
25/03/2015 | Orange | Resposta a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
07/04/2015 | Orange | Sol·licitud d'informació a l'Administració |
17/04/2015 | Orange | Resposta a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
08/05/2015 | Orange | Resolució pendent d'acceptació |
12/05/2015 | Orange | Resposta a la resolució pendent d'acceptació |
15/05/2015 | Orange | Irregularitat |
18/05/2015 | Orange | Seguiment finalitzat |