Resolució
Q-01735/2015 Dificultats per donar-se d'alta del servei de telefonia d'Orange

Matèries
Consum
Telefonia
Data d'inici 12/03/2015
Data de l'últim moviment 18/05/2015
Administracions afectades
Administració Últim moviment

Orange Actuació irregular de l'administració - S'accepta la resolució

Contingut

El promotor de la queixa informa que en data 14 de gener de 2015 va sol·licitar l'alta com a client a Orange dels serveis de telefonia fixa, Internet ADSL i dues línies de telèfon mòbil. Dos mesos després, però, la companyia encara no havia atès la seva petició.

El Síndic suggereix a Orange que anul·li el compromís de permanència associat al producte contractat per tal que el promotor pugui contractar els serveis amb una altra operadora. També li demana que retorni els imports de les factures emeses els mesos de gener, febrer i abril de 2015, perquè el promotor no ha disposat del servei.

Tramitació

Data Administració Tràmit

19/03/2015 Orange Sol·licitud d'informació a l'Administració
25/03/2015 Orange Resposta a la sol·licitud d'informació a l'Administració
07/04/2015 Orange Sol·licitud d'informació a l'Administració
17/04/2015 Orange Resposta a la sol·licitud d'informació a l'Administració
08/05/2015 Orange Resolució pendent d'acceptació
12/05/2015 Orange Resposta a la resolució pendent d'acceptació
15/05/2015 Orange Irregularitat
18/05/2015 Orange Seguiment finalitzat