El promotor manifesta el seu descontentament amb la manca de resposta de l'Ajuntament de Matadepera a la instància que va presentar en data 1 de febrer de 2010, en què sol·licitava l'expedició d'un certificat corresponent als marcatges horaris dels anys 2008, 2009 i 2010.
L'Ajuntament de Matadepera ha tramès un document que la persona interessada va signar conforme en data 20 de juliol de 2011 va obtenir la documentació demanada. Per això, es finalitza aquest expedient.
Tanmateix, el Síndic recorda que al Codi de bones pràctiques administratives impulsat per aquesta institució i adreçat a totes les administracions públiques catalanes ja s'exposa la necessitat que l'Administració doni resposta escrita a les qüestions que les persones li plantegin. En aquest cas, si bé finalment s'ha donat resposta expressa a la persona interessada, s'entén que cal evitar en el futur que aquesta resposta es produeixi amb tanta demora per tal de garantir els principis d'eficàcia, eficiència i servei als ciutadans que han de presidir les actuacions administratives d'acord amb l'article 3 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.