En aquest cas s'ha comprovat que s'han produït diversos canvis de titularitat del bar ubicat als baixos de l'edifici del promotor sense que hagin estat comunicats a l'Ajuntament. L'article 36.2 de la Llei 11/2009, del 6 de juliol, de regulació administrativa dels espectacles públics i les activitats recreatives, disposa el següent: ?No es poden transmetre les llicències ni les autoritzacions que són objecte d'un procediment d'inspecció, d'un expedient sancionador o de qualsevol altre procediment d'exigència de responsabilitats administratives en els termes establerts per l'article 61.3, mentre no s'hagi complert la sanció imposada o no s'hagi resolt l'arxiu de l'expedient per manca de responsabilitats.?
L'article 61.3 de la mateixa norma, recull les mesures provisionals que es poden adoptar en expedients sancionadors per presumpta comissió de faltes molt greus o greus: ?En el cas d'expedients sancionadors per la presumpta comissió de faltes molt greus o greus que puguin comportar la imposició de sancions no pecuniàries, amb la finalitat de garantir l'eficàcia de la resolució final, l'òrgan sancionador ha d'adoptar la mesura provisional de prohibir la transmissió de la llicència, en els termes que estableix l'article 36?.
Finalment, l'apartat tercer de l'article 36 esmentat determina el següent: ? Els canvis de titularitat dels establiments oberts al públic no necessiten cap autorització ni llicències noves, però sí una comunicació per escrit a l'òrgan competent per atorgar-la, que acrediti la subrogació dels nous titulars en els drets i les obligacions derivats de la llicència o l'autorització i, si escau, el compliment de la resta de requisits que les ordenances municipals exigeixin per a la transmissió?.
De fet, com disposa l'article 36.5 de la Llei 11/2009, la manca de comunicació del nou titular de l'activitat impedeix que el titular de la llicència quedi deslligat de les seves responsabilitat davant l'Administració. Per tant, l'Ajuntament està obligat a reconèixer el canvi de titularitat de la llicència sens perjudici de les actuacions que pugui exercir contra l'activitat de la mateixa manera que si no s'hagués transmès.
En aquest punt, s'observa que l'Ajuntament va concedir al nou titular un termini d'audiència de deu dies previ al cessament de l'activitat per no haver-ne comunicat el canvi de titularitat, i el va requerir a retirar l'antena perquè no estava legalitzada. També li va atorgar un termini de seixanta dies per arranjar la sortida de fums i un termini de deu per legalitzar l'obertura de les finestres del passatge interior.
Per tant, el Síndic demana a l'Ajuntament de Tarragona que li indiqui si aquest nou titular ha complert aquests requeriments. I, en cas que no hagi estat així, quines actuacions heu adoptat.