Resolució
Q-02575/2011 Queixa contra el sistema de gestió del CAP d'Abrera pel que fa a la concertació de visites.

Matèries
Polítiques socials
Salut
Prestacions sanitàries
Data d'inici 18/05/2011
Data de l'últim moviment 09/08/2011
Administracions afectades
Administració Últim moviment

Departament de Salut Actuació irregular de l'administració - S'accepta la resolució

Plantejament

La persona interessada es queixa de la gestió del CAP d'Abrera, concretament està en desacord amb la manera de concertar les visites, ja que no es dóna l'hora per telèfon en el cas de les visites per al mateix dia, la qual cosa l'obliga a desplaçar-se al CAP a primera hora.

Contingut

El Departament de Salut informa sobre la cobertura de serveis al centre i sobre el sistema de concertació de visites urgents. No consta, però, que hagi donat resposta expressa a la queixa de la persona interessada. 

Per això, el Síndic recorda al Departament de Salut el deure legal de donar resposta expressa a les qüestions que li plantegin els ciutadans i el dret de les persones interessades a rebre una resposta per escrit.

Tramitació

Data Administració Tràmit

27/07/2011 Departament de Salut Resposta a la sol·licitud d'informació a l'Administració
09/08/2011 Departament de Salut Resolució

Normativa i jurisprudència

Normativa

Llei 24/2009, del 23 de desembre, del Síndic de Greuges- DOGC.5536 (30/12/2009)