Resolució
Q-02575/2011 |
Queixa contra el sistema de gestió del CAP d'Abrera pel que fa a la concertació de visites. |
Matèries |
Polítiques socials |
Salut |
Prestacions sanitàries |
|
|
Data d'inici |
18/05/2011 |
Data de l'últim moviment |
09/08/2011 |
|
Administracions afectades |
|
Administració |
Últim moviment |
|
Departament de Salut |
Actuació irregular de l'administració - S'accepta la resolució |
|
Plantejament
La persona interessada es queixa de la gestió del CAP d'Abrera, concretament està en desacord amb la manera de concertar les visites, ja que no es dóna l'hora per telèfon en el cas de les visites per al mateix dia, la qual cosa l'obliga a desplaçar-se al CAP a primera hora.
Contingut
El Departament de Salut informa sobre la cobertura de serveis al centre i sobre el sistema de concertació de visites urgents. No consta, però, que hagi donat resposta expressa a la queixa de la persona interessada.
Per això, el Síndic recorda al Departament de Salut el deure legal de donar resposta expressa a les qüestions que li plantegin els ciutadans i el dret de les persones interessades a rebre una resposta per escrit.
Tramitació
Data |
Administració |
Tràmit |
|
27/07/2011 |
Departament de Salut |
Resposta a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
09/08/2011 |
Departament de Salut |
Resolució |
Normativa i jurisprudència
Normativa |
|
Llei 24/2009, del 23 de desembre, del Síndic de Greuges- DOGC.5536 (30/12/2009) |