La promotora de la queixa manifesta la seva disconformitat amb el tracte que li va dispensar una doctora quan va acudir als serveis d'urgències del centre Peracamps del Parc de Salut Mar el 6 d'abril de 2015. Ha fet arribar al Síndic una còpia del correu electrònic que li han enviat des del CatSalut com a resposta a la seva queixa.
El Síndic considera que l'explicació que s'ha facilitat a la promotora és raonada, atès que resulta molt difícil fer una valoració sobre els fets que exposava en la seva queixa ja que no és possible conèixer quin va ser el contingut de la conversa ni el to emprat per la doctora. Per tant, sense que això prejutgi una actuació incorrecta de la metgessa que va atendre la promotora, cal recordar, amb caràcter general, el dret de les persones que són ateses per l'Administració sanitària a ser tractades de manera respectuosa i educada, amb independència de les seves expectatives.
D'altra banda, atès que la promotora també exposa que està patint dolor, el Síndic insta el Departament de Salut a assegurar-se que des de l'Administració sanitària se li presta i se li seguirà prestant l'atenció sanitària a què té dret, amb la diligència suficient.