La promotora de la queixa manifesta la seva disconformitat amb la manca d'actuació de l'Ajuntament d'Arenys de Mar davant les molèsties que ocasiona la pols d'una fusteria del municipi.
Exposa que l'Ajuntament va intervenir fa temps per requerir al titular de l'activitat que adoptés mesures correctores, però aquestes mesures han estat insuficients perquè l'activitat segueix provocant molèsties, ja que la pols segueix entrant dins del domicili.
En aquest sentit, el 17 de setembre de 2013, la promotora va enviar un escrit a l'Ajuntament en què demanava que es prenguessin mesures per reduir les molèsties d'aquella activitat. Tot i això, no ha rebut cap resposta.
L'informe de l'enginyer industrial municipal de l'Ajuntament d'Arenys de Mar assenyala que es va posar en contacte telefònic amb la promotora el 16 de maig de 2014, la qual es va negar a iniciar cap procediment d'inspecció al seu domicili sense abans parlar-ho amb la seva advocada. I que, amb posterioritat, va intentar localitzar telefònicament la representant de la promotora amb resultat negatiu.
No obstant això, el Síndic posa de manifest que davant la impossibilitat de contactar telefònicament amb la persona interessada, caldria que li comuniqués per escrit les actuacions que tingui previst portar a terme en relació amb aquest assumpte.