Q-02846/2009 | Manca de resposta de l'Ajuntament de Cabrera d'Anoia a diverses sol·licituds sobre la recollida d'arbres caiguts a causa d'una ventada |
|
|
|||||||||
|
||||||||||
|
La promotora, en nom del seu marit, veí del municipi de Cabrera d'Anoia, exposa la manca de resposta a les sol·licituds que va presentar a l'Ajuntament en data 6 de març de 2009. Segons informa la persona interessada, arran de la forta ventada del dia 24 de gener de 2009, el 12 d'abril la brigada municipal finalitzava la recollida d'arbres que els veïns havien de deixar al carrer. No obstant això, assenyala que no s'han recollit els dels boscos que estan a tocar de la seva urbanització, ni els de les parcel·les que es van utilitzar en un primer moment per deixar la brossa i poder netejar els carrers.
Un cop tramès l'informe municipal sol·licitat, el Síndic indica que l'informe no fa referència als motius pels quals no es va donar resposta escrita a les sol·licituds presentades per la persona interessada. En aquest sentit, el Síndic recorda que d'acord amb l'article 42 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, l'Administració té obligació de resoldre totes les sol·licituds presentades per les persones interessades. Per tant, suggereix que es doni resposta a les sol·licituds. D'altra banda, i per tal d'adoptar una resolució amb relació al problema plantejat per la promotora de la queixa, el Síndic demana informació sobre si, tal com afirma la promotora, queda pendent la recollida dels arbres dels boscos que estant tocant de la urbanització, i els de les parcel·les que es van utilitzar per deixar la brossa i poder netejar els carrers. En cas que sigui així, el Síndic demana informació sobre les actuacions que l'Ajuntament té previst dur a terme respecte d'aquest assumpte. Segons informa el consistori com a resposta, queden pendents de recollir i netejar alguna part dels boscos que estan a tocar de la urbanització, perquè l'Ajuntament ho va fent segons les seves possibilitats. En aquest sentit, tot i entendre que les actuacions que cal dur a terme estan supeditades a la disponibilitat pressupostària, el Síndic suggereix que s'intenti fer la neteja d'aquesta zona abans que arribi la temporada estival, per evitar d'aquesta manera el risc d'incendis. El passat 2 de febrer es van donar per finalitzades les actuacions amb relació a la queixa formulada per la promotora per la manca de resposta a les sol·licituds que va presentar en data 6 de març de 2009. Com sigui que la persona interessada s'ha dirigit novament al Síndic per informar que no s'ha solucionat el problema existent en una parcel·la veïna que es troba plena d'arbres caiguts amb el perill que hi ha que caiguin dintre de la seva parcel·la, i atès que s'han dirigit al propietari sense que aquest hagi dut a terme cap actuació per solucionar la problemàtica exposada, el Síndic demana informació de les actuacions que el consistori pugui dur a terme amb el propietari de la parcel·la, per fer que s'adoptin les mesures de seguretat necessàries.
Data | Administració | Tràmit |
|
||
02/07/2009 | Ajuntament de Cabrera d'Anoia | Sol·licitud d'informació a l'Administració |
14/09/2009 | Ajuntament de Cabrera d'Anoia | Resposta a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
23/10/2009 | Ajuntament de Cabrera d'Anoia | Sol·licitud d'informació a l'Administració |
20/11/2009 | Ajuntament de Cabrera d'Anoia | Resposta a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
02/02/2010 | Ajuntament de Cabrera d'Anoia | Resolució |
17/03/2010 | Ajuntament de Cabrera d'Anoia | Sol·licitud d'informació a l'Administració |
11/06/2010 | Ajuntament de Cabrera d'Anoia | Reiteració a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
22/02/2011 | Ajuntament de Cabrera d'Anoia | Resolució |
26/10/2011 | Ajuntament de Cabrera d'Anoia | Sol·licitud d'informació a l'Administració |
22/12/2011 | Ajuntament de Cabrera d'Anoia | Reiteració a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
02/01/2012 | Ajuntament de Cabrera d'Anoia | Resposta a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
09/05/2012 | Ajuntament de Cabrera d'Anoia | Sol·licitud d'informació a l'Administració |
06/06/2012 | Ajuntament de Cabrera d'Anoia | Resposta a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
03/10/2012 | Ajuntament de Cabrera d'Anoia | Resolució |
18/10/2012 | Ajuntament de Cabrera d'Anoia | Sol·licitud d'informació seguiment a l'Administració |
03/12/2012 | Ajuntament de Cabrera d'Anoia | Resposta a la sol·licitud de seguiment a l'Administració |
18/12/2012 | Ajuntament de Cabrera d'Anoia | Sol·licitud d'informació seguiment a l'Administració |
18/01/2013 | Ajuntament de Cabrera d'Anoia | Resposta a la sol·licitud de seguiment a l'Administració |
29/01/2013 | Ajuntament de Cabrera d'Anoia | Sol·licitud d'informació seguiment a l'Administració |
29/07/2013 | Ajuntament de Cabrera d'Anoia | Reiteració a la sol·licitud de seguiment a l'Administració |
29/08/2013 | Ajuntament de Cabrera d'Anoia | Resposta a la sol·licitud de seguiment a l'Administració |
10/12/2013 | Ajuntament de Cabrera d'Anoia | Sol·licitud d'informació seguiment a l'Administració |
06/02/2014 | Ajuntament de Cabrera d'Anoia | Resposta a la sol·licitud de seguiment a l'Administració |
17/02/2014 | Ajuntament de Cabrera d'Anoia | Sol·licitud d'informació seguiment a l'Administració |
19/03/2014 | Ajuntament de Cabrera d'Anoia | Resposta a la sol·licitud de seguiment a l'Administració |
31/03/2014 | Ajuntament de Cabrera d'Anoia | Sol·licitud d'informació seguiment a l'Administració |
11/04/2014 | Ajuntament de Cabrera d'Anoia | Resposta a la sol·licitud de seguiment a l'Administració |
16/02/2015 | Ajuntament de Cabrera d'Anoia | Seguiment finalitzat |
Normativa |
|
Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú- BOE.295 (27/11/1992) |