Q-03542/2010 | Queixa per l'endarreriment del Servei Català de la Salut en tramitar i resoldre una reclamació de responsabilitat patrimonial |
|
|
|||||||||
|
||||||||||
|
La promotora de la queixa manifesta la seva disconformitat amb el Servei Català de la Salut per l'endarreriment en la tramitació d'una reclamació de responsabilitat patrimonial per mala praxi assistencial. Manifesta que va presentar la reclamació en data 4 de desembre de 2008 i que no ha rebut cap comunicació amb relació a la tramitació del document.
La informació rebuda amb relació a la tramitació de la reclamació de la promotora de la queixa ha permès al Síndic constatar el més que notable endarreriment en iniciar-ne la tramitació, ja que el Servei Català de la Salut no li va comunicat l'inici de la tramitació fins al mes d'agost passat. El Síndic ha destacat davant del Departament de Salut que aquesta situació és contrària als principis de celeritat i eficàcia que han de regir el procediment administratiu i ha demanat que s'adoptin les mesures oportunes per agilitar-ne la tramitació i resolució.
Data | Administració | Tràmit |
|
||
06/08/2010 | Servei Català de la Salut SCS | Sol·licitud d'informació a l'Administració |
20/07/2011 | Servei Català de la Salut SCS | Reiteració a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
23/09/2011 | Departament de Salut | Resposta a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
08/11/2011 | Departament de Salut | Resolució |
22/03/2012 | Departament de Salut | Sol·licitud d'informació seguiment a l'Administració |
24/05/2012 | Departament de Salut | Resposta a la sol·licitud de seguiment a l'Administració |
27/02/2013 | Departament de Salut | Resolució |
31/07/2013 | Departament de Salut | Sol·licitud d'informació seguiment a l'Administració |
05/03/2015 | Departament de Salut | Reiteració a la sol·licitud de seguiment a l'Administració |
08/07/2015 | Departament de Salut | Resposta a la sol·licitud de seguiment a l'Administració |
30/09/2015 | Departament de Salut | Seguiment finalitzat |