L'Ajuntament informa que per resolució d'alcaldia es va dictar i notificar a l'adjudicatària del servei un acord pel qual se l'advertia de la possibilitat de resoldre el contracte de gestió per incompliment de l'horari d'obertura i tancament del bar i per no tancar el recinte, els accessos i els llums de les pistes després de l'horari permès.
L'Ajuntament informa que, posteriorment, la gestora del servei va presentar la renúncia voluntària i es va comprometre a prestar el servei fins a la nova adjudicació.
El Síndic assenyala que, mentre no s'hagi produït la nova adjudicació del contracte, l'Ajuntament ha d'adoptar les mesures necessàries per evitar les molèsties denunciades. Cal recordar que, d'acord amb l'article 27 de la Llei 16/2002, de 28 de juny, de protecció contra a contaminació acústica, correspon als ajuntaments la inspecció i el control de la contaminació acústica de les activitats i dels comportaments ciutadans.
A més a més, l'Ajuntament és titular de les instal·lacions en qüestió, per la qual cosa el Síndic li suggereix que controli el tancament de les instal·lacions, dels accessos i de les llums de les pistes a partir de l'horari establert.
L'Ajuntament del Bruc accepta els suggeriments del Síndic.