Q-03692/2013 | Manca de resposta de l'Ajuntament de Tarragona a diverses instàncies relatives a la manca d'enllumenat públic en un carrer del municipi |
|
|
|||||||||
|
||||||||||
|
El promotor de la queixa manifesta la seva disconformitat amb la manca de resposta de l'Ajuntament de Tarragona a diverses instàncies que ha presentat relatives a la manca d'enllumenat públic en un carrer del municipi
El Síndic recorda que la Llei orgànica 4/2001, de 12 de novembre, reguladora del dret de petició, estableix l'obligació de les administracions públiques de donar resposta expressa i fonamentada a les demandes que les persones hi dirigeixin. D'altra banda, el Síndic ha aprovat i difós un Codi de bones pràctiques administratives, l'apartat VII del qual està dedicat al deure de respondre expressament i estableix el següent: ?L'Administració ha de donar resposta escrita a les qüestions que les persones li plantegin també per escrit, tant en el marc d'un procediment administratiu, com quan formulin suggeriments, propostes, queixes o demandes d'informació.? En conseqüència, el Síndic suggereix a l'Ajuntament de Tarragona que faci arribar al promotor la informació relativa a aquest assumpte que es va trametre al Síndic de Greuges.
Data | Administració | Tràmit |
|
||
27/09/2013 | Ajuntament de Tarragona | Sol·licitud d'informació a l'Administració |
13/11/2013 | Ajuntament de Tarragona | Reiteració a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
14/02/2014 | Ajuntament de Tarragona | Resposta a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
31/03/2014 | Ajuntament de Tarragona | Resolució pendent d'acceptació |
29/04/2014 | Ajuntament de Tarragona | Resposta a la resolució pendent d'acceptació |
21/05/2014 | Ajuntament de Tarragona | Irregularitat |
22/05/2014 | Ajuntament de Tarragona | Seguiment finalitzat |