La persona interessada exposa un problema que pateixen un conjunt de pares i mares que porten els seus fills a un escola bressol municipal del Masnou.
Sembla que, arran d'un canvi de l'empresa que prestava el servei de menjador, aquest servei ha empitjorat notablement. Els pares han demanat canvis a l'Ajuntament, per tal de millorar el servei, però sembla que de moment no hi ha cap compromís i ells pateixen per la salut dels seus fills.
En vista de l'informe que ha tramès l'Ajuntament del Masnou, el Síndic entén que l'assumpte objecte de la queixa ha quedat resolt, atès que l'Ajuntament ha resolt l'expedient obert amb una multa a l'empresa, i la darrera setmana del curs passat i les primeres d'aquest curs no hi ha hagut incidències respecte del servei de menjador.
D'acord amb això, el Síndic dóna per finalitzades les seves actuacions, tot i que considera convenient fer el seguiment d'aquest assumpte per tal d'assegurar que les correccions i les modificacions adoptades per l'empresa que gestiona el servei de menjador es mantenen.