El promotor de la queixa manifesta la seva disconformitat amb les dificultats amb què s'ha trobat per tramitar la baixa del subministrament de gas.
Segons indica, va comunicar la baixa a Gas Natural per telèfon els dies 24 de març i 7 i 8 d'agost de 2011. No obstant això, continua rebent factures tot i que fa temps que no fa ús del servei.
En l'informe tramès per Gas Natural s'indica que els tècnics havien intentat accedir a l'habitatge del promotor per precintar la instal·lació i retirar el comptador, però que no havien pogut fer-ho. D'altra banda, el promotor indica que els tècnics mai no l'han avisat del dia i l'hora que tenien previst accedir a l'habitatge.
Per aquest motiu, el Síndic recorda a Gas Natural que el procediment per donar-se de baixa d'un servei no pot ser més dificultós que el procediment per donar-se'n d'alta (article 252-5 del Codi de consum). Per això, li suggereix que adverteixi el promotor amb antelació suficient tant del dia com de l'hora en què els tècnics es presentaran al seu habitatge per portar a terme la retirada del comptador i el precintament de la instal·lació.