Resolució
Q-04270/2010 Queixa pel tracte rebut al centre d'atenció primària d'Amposta.

Matèries
Polítiques socials
Salut
Disconformitat amb el tracte rebut pel pacient
Data d'inici 14/09/2010
Data de l'últim moviment 23/11/2011
Administracions afectades
Administració Últim moviment

Departament de Salut Actuació irregular de l'administració - S'accepta la resolució

Plantejament

La persona interessada mostra el seu malestar pel tracte que va rebre al centre d'atenció primària (en endavant CAP) d'Amposta, en el qual refusen canviar-li les dades personals d'acord amb el DNI vigent que té actualment.

Contingut

Segons la informació de què es disposa, l'equip d'atenció primària d'Amposta va indicar a la persona interessada que s'havia seguit el protocol de canvi de dades. No obstant això, la persona interessada afirma que no se li ha resolt el problema i que encara no s'han regularitzat les seves dades d'acord amb el seu DNI.

Per aquest motiu, el Síndic suggereix al Departament de Salut que adopti les mesures oportunes a fi de regularitzar les dades personals de la promotora de la queixa i que aquestes dades constin al CAP d'Amposta i a la seva targeta sanitària, d'acord amb el contingut i model previst a la normativa vigent.

Tramitació

Data Administració Tràmit

24/11/2010 Regió Sanitària de les Terres de l'Ebre Sol·licitud d'informació a l'Administració
24/02/2011 Regió Sanitària de les Terres de l'Ebre Reiteració a la sol·licitud d'informació a l'Administració
02/06/2011 Departament de Salut Resolució pendent d'acceptació per part de l'Administració
09/11/2011 Departament de Salut Reiteració a la resolució pendent d'acceptació per part de l'Administració
23/11/2011 Departament de Salut Resolució