Resolució
Q-04399/2010 Queixa per la manca de resposta de l'Ajuntament de Barcelona a una instància.

Matèries
Polítiques socials
Serveis socials
Inclusió social
Data d'inici 22/09/2010
Data de l'últim moviment 19/05/2011
Administracions afectades
Administració Últim moviment

Ajuntament de Barcelona Actuació irregular de l'administració - S'accepta la resolució

Plantejament

La persona interessada exposa la seva queixa envers l'Ajuntament de Barcelona per no haver rebut resposta a l'escrit que hi va adreçar el maig de 2010 i en el qual mostrava la seva disconformitat amb l'actuació dels serveis socials.

Contingut

En vista de l'informe enviat per l'Ajuntament, i després de constatar que la persona interessada ha informat que actualment se sent ben atesa pels serveis socials de Barcelona, l'objecte de la queixa ha quedat resolt i el Síndic finalitza la seva actuació en aquest assumpte.

Tanmateix, atès que no consta que la promotora de la queixa hagi rebut resposta expressa a les instàncies que va presentar, el Síndic recorda a l'Ajuntament el deure legalment establert de resoldre les sol·licituds que l'hi adrecin.

Tramitació

Data Administració Tràmit

11/11/2010 Àrea d'Acció Social i Ciutadania Sol·licitud d'informació a l'Administració
04/02/2011 Àrea d'Acció Social i Ciutadania Reiteració a la sol·licitud d'informació a l'Administració
03/03/2011 Ajuntament de Barcelona Resposta a la sol·licitud d'informació a l'Administració
19/05/2011 Ajuntament de Barcelona Resolució