Resolució
Q-04543/2010 Manca de resposta de l'Administració sanitària davant la reclamació pel Servei d'Urgències de l'Hospital d'Igualada.

Matèries
Polítiques socials
Salut
Disconformitat amb el tracte rebut pel pacient
Data d'inici 29/09/2010
Data de l'últim moviment 17/03/2011
Administracions afectades
Administració Últim moviment

Departament de Salut Actuació irregular de l'administració - S'accepta la resolució

Plantejament

La promotora es queixa del Servei d'Urgències de l'Hospital d'Igualada, on va acudir amb el seu fill que es queixava de mal d'orella. Comenta que va haver d'esperar molt de temps i que van passar altres persones per davant seu.

Contingut

El Departament de Salut ha fet arribar una còpia de l'escrit que va trametre a la persona interessada el mes de novembre de 2010, en resposta a la seva reclamació.

Atès que s'ha resolt el silenci administratiu, es finalitza la intervenció en aquest assumpte. 

No obstant això, el Síndic recorda al Departament de Salut que cal seguir aplicant totes les mesures que consideri oportunes perquè els ciutadans vegin reconegut el seu dret a l'assistència sanitària de manera suficientment àgil.

Tramitació

Data Administració Tràmit

21/12/2010 Departament de Salut Resposta a la comunicació a l'Administració de la queixa
22/12/2010 Servei Català de la Salut SCS Sol·licitud d'informació a l'Administració
17/03/2011 Departament de Salut Resolució