La persona interessada, que havia treballat com a metge en un CAP, es queixa d'un mal clima laboral i del presumpte assetjament dels seus superiors. Ho va denunciar al Departament de Salut, però no n'ha rebut cap resposta. Tot i que la persona interessada està inscrita a la borsa de treball, no la criden, fet que atribueix als problemes succeïts.
El Departament de Salut informa de la situació laboral de la persona interessada i indica que se li ha donat resposta, bé per escrit o bé en reunions on s'han tractat específicament els temes plantejats. Així mateix, assenyala que ha actuat la Unitat Bàsica de Prevenció de Riscos Laborals per determinar si s'havia produït una situació d'assetjament laboral, cosa que ha estat descartada pels responsables d'aquesta unitat. El Síndic finalitza les seves actuacions per manca d'irregularitat. Posteriorment, la persona interessada es torna a adreçar al Síndic per queixar-se que no ha pogut fer efectiu el seu dret d'accés al seu expedient a l'Institut Català de Salut (en endavant ICS), malgrat que el Departament de Salut informa que havia traslladat la seva sol·licitud a la Direcció de Recursos Humans de la Gerència Territorial Metropolitana Nord de l'ICS. El Síndic recorda al Departament de Salut el deure de facilitar a la persona interessada l'accés al seu expedient personal, llevat que hi hagi algun motiu que en justifiqui la denegació.