La promotora de la queixa, en representació d'una comunitat de propietaris de Salou, manifesta la seva disconformitat amb la manca de resposta de l'Ajuntament d'aquest municipi a la instància presentada per la comunitat en data 17 de juny de 2009, en la qual es denunciava l'estat d'abandonament del terreny situat a la part del darrera del seu edifici, que està ple de brutícia.
Segons informa l'Ajuntament de Salou, el 30 de novembre de 2011, un cop superades les disfuncionalitats administratives que han contribuït a la manca de resposta a la queixa de la promotora, va fer una visita d'inspecció al parc ubicat al darrere de l'edifici en qüestió, arran de la qual es va observar que l'estat del parc és en general bo i la netedat adequada, tot i que s'ha pogut constatar que en certs períodes de l'estiu l'estat del parc no és del tot òptim en moments puntuals.
Així mateix, l'Ajuntament indica que ha consultat al Departament de Medi Ambient la freqüència de neteja per part de la concessionària que se n'encarrega, que sembla que és de tres dies per setmana, i de set dies per setmana durant la temporada d'estiu.
D'altra banda, l'informe de l'Ajuntament no fa referència als motius de la manca de resposta a la instància que la persona interessada va plantejar en data 17 de juny de 2009, motiu pel qual el Síndic li ha recordat que d'acord amb l'article 42 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, l'Administració està obligada a dictar resolució expressa en tots els procediments i a notificar-la sigui quina sigui la seva forma d'iniciació.
Dit això, el Síndic finalitza les seves actuacions en aquest expedient.