La promotora de la queixa manifesta la seva disconformitat amb la supressió del servei d'urgències, a les nits i els caps de setmana, del CAP d'Olesa de Montserrat.
De la informació tramesa pel Departament de Salut es desprèn que es va informar la persona interessada del canvi organitzatiu de l'atenció sanitària urgent d'aquest centre i dels diferents recursos disponibles per aquests tipus d'atenció en funció de la gravetat.
Així, atès que s'ha correspost la reclamació de la persona interessada, el Síndic no observa cap actuació irregular per part de l'Administració sanitària.
Tot i això, atès el coneixement del dèficit històric d'atenció sanitària del CAP d'Olesa de Montserrat, el Síndic suggereix al Departament de Salut que estudiï la possibilitat de reforçar els recursos humans d'aquest centre, en cas que no es pugui assegurar una atenció urgent adaptada a les circumstàncies de la població.
Així mateix, el Síndic suggereix que s'informi la població afectada de la reorganització sanitària i dels serveis i les prestacions als quals es pot accedir.