El promotor de la queixa manifesta la seva disconformitat amb la manca de resposta del Servei Català de Trànsit als escrits que va presentar en dates 23 de gener de 2007 i 2 de novembre de 2010.
Informa que el dia 16 de gener de 2006 treballava com a teleoperador del centre telefònic del 012 d'Atenció Ciutadana de la Generalitat, i va rebre una trucada d'una persona que va fer el pagament de la sanció d'un expedient.
Explica que per error va fer el pagament amb la seva pròpia targeta bancària, i que en data 23 de gener de 2007 va presentar una sol·licitud de devolució d'ingressos indeguts per aquest pagament. En no obtenir resposta, en data 2 de novembre 2010 la va reiterar.
El promotor informa que tot i el temps transcorregut des de la data en què va presentar la sol·licitud, encara no ha rebut la resolució corresponent.
El Servei Català de Trànsit informa que s'ha revisat d'ofici l'expedient sancionador en qüestió i que està tramitant la devolució de l'ingrés que havia efectuat el promotor de la queixa.
En vista d'aquesta informació,el Síndic entén que el problema que va motivar la queixa està en vies de solució, motiu pel qual dóna per closes les seves actuacions en aquest assumpte.
Així mateix, el Síndic ha recordat al Servei Català de Trànsit el seu deure de resoldre expressament i en el termini legalment establert les sol·licituds que presentin els ciutadans.