Q-04932/2010 | Retard en la resolució d'una sol·licitud de revisió de grau de disminució. |
|
|
|||||||||
|
||||||||||
|
La persona interessada manifesta la seva disconformitat amb els Serveis Territorials de Barcelona de l'anterior Departament d'Acció Social i Ciutadania (en endavant DASC) pel retard en la tramitació d'una sol·licitud de revisió de grau de disminució que va presentar el maig de 2009.
El DASC indica que la demora en la tramitació es deu al fort augment de la demanda de sol·licituds de valoració del grau de disminució, i exposa les mesures que s'estan adoptant per fer-hi front. Per aquest motiu assenyala que s'han establert uns criteris tècnics objectius de priorització de sol·licituds amb la finalitat d'agilitzar les demandes que requereixin un tracte especial. El Síndic constata que, atès el gran nombre de queixes rebudes a la institució relatives a les llistes d'espera, les actuacions que s'estan duent a terme encara no són suficients per reduir les demores en la resolució d'aquests procediments. Per aquest motiu, suggereix a l'Administració que adopti les mesures oportunes per tal de solucionar de manera efectiva i amb la màxima celeritat possible els problemes estructurals de manca de personal en la gestió de les sol·licituds de reconeixement de grau de disminució, i que garanteixi la resolució d'aquests assumptes en el termini màxim establert per la normativa vigent. Per aquest cas concret, el Síndic suggereix que s'adoptin les mesures adients per agilitzar la tramitació de la persona interessada de manera que es resolgui el procediment com més aviat millor. L'Administració ha acceptat el suggeriment del Síndic.
Data | Administració | Tràmit |
|
||
08/11/2010 | Serveis Territorials d'Acció Social i Ciutadania a Barcelona | Sol·licitud d'informació a l'Administració |
22/11/2010 | Departament d'Acció Social i Ciutadania (28/11/2006 - 26/12/2010) | Resposta a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
30/12/2010 | Departament de Benestar Social i Família | Resposta a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
21/02/2011 | Departament de Benestar Social i Família | Resolució pendent d'acceptació per part de l'Administració |
16/05/2011 | Departament de Benestar Social i Família | Resposta a la resolució pendent d'acceptació per part de l'Administració |
03/06/2011 | Serveis Territorials de Benestar Social i Família a Barcelona | Sol·licitud d'informació a l'Administració |
06/06/2011 | Departament de Benestar Social i Família | Resposta a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
20/06/2011 | Departament de Benestar Social i Família | Resolució |