Q-04937/2012 | Manca d'actuació dels serveis municipals de l'Hospitalet de Llobregat amb relació a una denúncia relativa al mal estat de les voreres del carrer Coromines |
|
|
|||||||||
|
||||||||||
|
El promotor de la queixa manifesta la seva disconformitat amb la manca d'actuació dels serveis municipals de l'Hospitalet de Llobregat amb relació a la denúncia que va trametre per correu electrònic relativa al mal estat de les voreres del carrer Coromines.
D'acord amb l'informe tramès per l'Ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat, el Síndic comprova que s'han endegat les actuacions oportunes per corregir els problemes denunciats pel promotor. Tot i això, el Síndic demana a l'Ajuntament que comuniqui a la persona interessada aquestes actuacions dels serveis municipals, en compliment de l'obligació de les administracions de donar resposta expressa a les peticions de les persones interessades.
Data | Administració | Tràmit |
|
||
16/07/2012 | Ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat | Sol·licitud d'informació a l'Administració |
10/09/2012 | Ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat | Reiteració a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
29/01/2013 | Ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat | Resposta a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
11/02/2013 | Ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat | Resolució |
08/01/2014 | Ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat | Sol·licitud d'informació seguiment a l'Administració |
15/04/2014 | Ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat | Resposta a la sol·licitud de seguiment a l'Administració |
16/02/2015 | Ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat | Seguiment finalitzat |