Resolució
Q-04947/2011 Lentitud de Gas Natural en la tramitació de l'alta del servei de gas.

Matèries
Consum
Gas
Data d'inici 28/07/2011
Data de l'últim moviment 09/11/2011
Administracions afectades
Administració Últim moviment

Gas Natural- Fenosa Actuació irregular de l'administració - S'accepta la resolució

Plantejament

La persona interessada exposa que ha fet quatre reclamacions a Gas Natural per la tramitació de l'alta del servei de gas, sense haver rebut encara cap resposta.

Contingut

Gas Natural informa el Síndic que la tramitació de l'alta del servei de gas a la persona interessada es troba en via de solució, raó per la qual aquesta institució finalitza la seva intervenció en aquest assumpte. 

No obstant això, el Síndic suggereix a Gas Natural que prengui les mesures necessàries per evitar que dilacions en la tramitació de l'alta provoquin perjudicis a les persones. A més, el Síndic recorda que en el cas que una incidència no permeti tramitar l'alta de forma ràpida, cal que Gas Natural ho faci saber a la persona interessada al més aviat possible per tal que pugui valorar altres alternatives.

Tramitació

Data Administració Tràmit

19/09/2011 Gas Natural- Fenosa Sol·licitud d'informació a l'Administració
14/10/2011 Gas Natural- Fenosa Resposta a la sol·licitud d'informació a l'Administració
09/11/2011 Gas Natural- Fenosa Resolució