Q-05059/2012 | Disconformitat amb la denegació d'una beca per ajuts a l'adquisició de llibres de text i material didàctic complementari i informàtic |
|
|
|||||||||
|
||||||||||
|
La promotora de la queixa manifesta la seva disconformitat amb la denegació de la beca per ajuts a l'adquisició de llibres de text i material didàctic complementari i informàtic corresponent a l'exercici 2011 que va demanar per als seus tres fills menors d'edat. El motiu que esgrimia el Departament d'Ensenyament era que un membre la unitat familiar tenia una situació irregular davant l'AEAT, i que la família superava els llindars de renda establerts en la base de la convocatòria. La promotora va presentar recurs de reposició el mes d'agost de 2011, el qual no ha estat respost.
El Departament d'Ensenyament va indicar que en data 30 de gener de 2014 es va fer efectiu el pagament de la beca a què feia referència la promotora. Tanmateix, la promotora addueix que no va rebre l'import d'aquestes beques. Per tant, el Síndic suggereix al Departament d'Ensenyament que revisi l'estat de tramitació del pagament d'aquesta beca.
Data | Administració | Tràmit |
|
||
26/07/2012 | Serveis Territorials d'Ensenyament a Girona | Sol·licitud d'informació a l'Administració |
03/12/2012 | Serveis Territorials d'Ensenyament a Girona | Reiteració a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
04/03/2013 | Serveis Territorials d'Ensenyament a Girona | Reiteració a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
02/10/2014 | Departament d'Ensenyament | Resposta a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
07/10/2014 | Departament d'Ensenyament | Altres formes de finalitzar |
03/11/2014 | Departament d'Ensenyament | Resolució pendent d'acceptació |
19/12/2014 | Departament d'Ensenyament | Reiteració a la resolució pendent d'acceptació |
18/03/2015 | Departament d'Ensenyament | Resposta a la resolució pendent d'acceptació |
24/03/2015 | Departament d'Ensenyament | No irregularitat |
24/03/2015 | Serveis Territorials d'Ensenyament a Girona | No irregularitat |