La persona interessada es queixa de la manca de resposta de l'Ajuntament de Vilallonga del Camp a les instàncies que ha presentat en les quals exposava els problemes de clavegueram del municipi i que han ocasionat que, com a mínim en quatre ocasions, el seu habitatge s'hagi inundat quan plou.
En l'informe municipal s'exposa que l'Ajuntament és beneficiari d'una ajuda del Departament de Governació de la Generalitat, dins del programa específic Viure al Poble, el qual recull la possibilitat de renovar diversos serveis municipals del carrer Major i dels carrers dels voltants. Arran d'aquesta actuació, es podrà establir una solució adient al problema plantejat per la persona interessada.
A l'espera que se solucioni en breu aquesta situació, el Síndic suggereix a l'Ajuntament que en cas que es produeixi alguna inundació en el domicili del promotor de la queixa, s'actuï de forma immediata per resoldre la situació, atesa la naturalesa de les aigües que inunden l'habitatge, i que el consistori es faci càrrec de les despeses que generi la neteja.