La promotora de la queixa manifesta la seva disconformitat amb la llista d'espera que hi ha al CAP Sant Genís de Rubí per demanar visita amb el metge de capçalera. Per aquest mateix motiu ja va presentar una reclamació l'any 2010 al centre mateix, i li van assegurar que s'estaven duent a terme diverses mesures per rebaixar la demora.
També va presentar diverses queixes l'any 2010 per les llistes d'espera per accedir a diversos especialistes (ginecologia, oftalmologia i otorinolaringologia).
Un cop estudiat aquest assumpte, el Síndic suggereix al Departament de Salut, d'una banda, que mantingui les mesures correctores que ja ha introduït; i de l'altra, que n'introdueixi d'altres encaminades a disminuir significativament el temps que han d'esperar els usuaris per poder ser visitats pel metge de capçalera al CAP Sant Genís.
Alhora, el Síndic recorda al Departament que cal seguir fent esforços per introduir les mesures organitzatives i assistencials necessàries que permetin l'accés als especialistes dins d'un termini raonable, a fi de garantir així el dret a l'assistència sanitària de què gaudeixen els ciutadans.