Q-05218/2010 | Disconformitat amb la manca de resposta de l'Ajuntament de Caldes de Montbui a diversos escrits. |
|
|
|||||||||
|
||||||||||
|
La persona interessada mostra la seva queixa per la manca de resposta de l'Ajuntament de Caldes de Montbui als dos escrits que hi va adreçar en els quals demanava informació sobre aspectes relacionats amb l'activitat desenvolupada per un restaurant del municipi.
En l'informe aportat per l'Ajuntament de Caldes de Montbui es dóna resposta a les qüestions plantejades per la persona interessada. Davant d'aquest fet, el Síndic recorda al consistori que aquesta institució no s'hauria de convertir en el vehicle transmissor de les respostes als escrits que els ciutadans adrecen als ajuntaments. Per aquest motiu, el Síndic considera convenient recordar que el dret a una bona administració recollit a l'article 22 de la Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, inclou, entre d'altres, el dret de les persones a obtenir una resolució expressa i a conèixer l'estat de tramitació dels procediments en què són part interessada.
Data | Administració | Tràmit |
|
||
20/01/2011 | Ajuntament de Caldes de Montbui | Sol·licitud d'informació a l'Administració |
18/03/2011 | Ajuntament de Caldes de Montbui | Reiteració a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
12/05/2011 | Ajuntament de Caldes de Montbui | Reiteració posterior a la primera |
13/05/2011 | Ajuntament de Caldes de Montbui | Resposta a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
20/05/2011 | Ajuntament de Caldes de Montbui | Resolució |
Normativa |
|
Llei 24/2009, del 23 de desembre, del Síndic de Greuges- DOGC.5536 (30/12/2009) |
Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya - DOGC.5686 (05/08/2010) |