El promotor de la queixa manifesta la seva disconformitat amb el fet que l'Ajuntament de Mura no li hagi tramès la documentació que va sol·licitar en dates 10 de juny i 18 de novembre de 2011.
Segons exposa, va demanar documentació acreditativa del dret de propietat de l'aparcament privat que hi ha al davant de casa seva, per tal de demostrar que el seu veí s'ha apropiat d'una part de la seva finca sense tenir en compte els límits de la seva propietat.
El promotor assenyala que des de l'Ajuntament se l'ha informat verbalment que no es pot aportar cap document amb valor jurídic que li permeti refer les escriptures de propietat. En qualsevol cas, el promotor vol recuperar el reconeixement de la propietat per poder fer ús de l'aparcament de davant de casa seva, el qual li va ser cedit per acord del Ple de l'Ajuntament de Mura el 15 de maig de 1976, per compensar-lo de la cessió que va efectuar d'un tros de terreny per donar amplitud al carrer.
L'Ajuntament de Mura ha facilitat al Síndic la documentació que demanava el promotor en els seus escrits, però no s'indica si aquesta documentació s'ha fet arribar al promotor en resposta a les seves peticions.
El Síndic recorda el deure de les administracions de donar resposta expressa a les peticions de les persones interessades i el dret dels ciutadans a accedir als registres i als documents que formin part d'un expedient i es trobin en els arxius administratius, amb els límits que derivin de la protecció de dades de terceres persones. Aquest dret d'accés comporta el d'obtenir còpies o certificats dels documents (article 37 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment comú).
Per tant, el Síndic demana a l'Ajuntament de Mura que acrediti en el termini de quinze dies que ha fet arribar al promotor la documentació que va demanar.