El promotor de la queixa manifesta la seva disconformitat amb la tramitació d'un procediment sancionador que se li ha imposat per presumpte tracte irregular cap als seus alumnes de l'aula oberta de 4t d'ESO d'un institut de Vic.
Un cop examinada la documentació que aporta la persona interessada, el Síndic no ha constatat l'existència d'una actuació administrativa irregular pel que fa a la tramitació de l'expedient sancionador.
Tot i això, el promotor va interposar en data 11 de maig de 2011 un recurs d'alçada contra la resolució sancionadora dictada en aquest expedient, que no va ser resolt fins al mes d'agost del mateix any.
El Departament d'Ensenyament ha tramès un document en què es detalla la tramitació donada a la notificació de la resolució d'un recurs d'alçada presentat per la persona interessada contra la resolució d'un expedient disciplinari.
Atès, però, que en aquest document no consta el sentit de la resolució esmentada, el Síndic es va adreçar al Departament per telèfon i per correu electrònic per sol·licitar aquesta informació, que encara no ha estat tramesa.
És per aquest motiu que el Síndic recorda al Departament d'Ensenyament el deure legalment establert a l'article 55 de la Llei 24/2009, de 23 de desembre, del Síndic de Greuges, tant per a les autoritats i el personal al servei de les administracions com per als organismes, les empreses i les persones l'activitat de les quals pot ser objecte de supervisió pel Síndic de Greuges, de facilitar els expedients, les informacions, les dades i la documentació que se'ls sol·liciti.
Un cop fet aquest recordatori, el Síndic posa fi a la seva intervenció en aquest assumpte.