Un cop rebuda la documentació tramesa per l'Ajuntament de Perafort, el Síndic fa les consideracions següents al consistori:
Les resolucions administratives i que posen fi a les qüestions plantejades per les persones interessades han de ser motivades, han d'expressar els recursos que es puguin interposar contra la resolució corresponent i han de notificar-se en la forma establerta per la normativa vigent, segons els articles 58 i 89 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
Ni la resolució i la notificació que fan referència a la demanda d'ajut feta pel promotor d'aquesta queixa compleixen aquests requisits. Ni hi ha cap fonamentació de l'acte que identifiqui quins són els requisits no complerts, ni cap expressió dels recursos que es puguin plantejar, la qual cosa deixa indefens el promotor en el cas que vulgui fer ús d'algun recurs en defensa dels seus interessos.
En conseqüència, el Síndic recorda a l'Ajuntament el deure legal de complir els requisits legals que fan referència al contingut de l'acte administratiu i a la notificació d'aquest acte a la persona interessada.
Amb aquest recordatori, el Síndic finalitza les seves actuacions en aquest assumpte, amb la confiança que, finalment, s'elaborarà la resolució i es notificarà complint els requisits legals.