La persona interessada, que té la renda bàsica d'emancipació concedida des del març de 2008, exposa la seva queixa per les dificultats amb què es troba per cobrar l'ajut després de presentar una reclamació per corregir una errada en la forma de pagament.
La Secretaria d'Habitatge informa que en l'expedient de la persona interessada hi havia una errada en la forma de pagament, per la qual cosa s'hi va adreçar perquè enviés els rebuts escanejats per correu electrònic per poder-los introduir directament a l'aplicació i, així, agilitzar el tràmit dels pagaments pendents.
El Síndic, atès que la persona interessada ja va presentar una instància en què sol·licitava corregir el sistema de pagament i es queixava de la lentitud en la correcció de l'error, observa que es fa evident una manca de coordinació entre l'Oficina d'Habitatge i l'antiga Adigsa, per la qual cosa suggereix a l'Administració que es prenguin les mesures necessàries per evitar dilacions excessives en la tramitació de les modificacions que les persones interessades indiquin per mitjà d'un escrit presentat davant l'Oficina de l'Habitatge.