La promotora de la queixa manifesta la seva disconformitat amb la manca de resposta de l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor de Vilanova i la Geltrú a la reclamació que va presentar contra una agència de viatges en data 14 d'agost de 2009.
Exposa que, tot i el temps transcorregut, no ha rebut cap informació escrita sobre la tramitació de la seva reclamació ni sobre la resolució que s'ha dictat.
El Síndic recorda a l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú que el dret a una bona administració recollit a l'article 22 de la Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, inclou, entre altres, el dret a obtenir una resolució expressa i a conèixer l'estat de tramitació dels procediments en què s'és persona interessada.
El dret a obtenir una resposta i el deure de l'Administració de respondre expressament també estan recollits en el Codi de bones pràctiques elaborat pel Síndic.
Per tot això, el Síndic ha suggerit a l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, que resolgui el cas objecte de queixa amb la màxima celeritat possible.
Fetes aquestes consideracions, el Síndic dóna per finalitzades les seves actuacions en aquest assumpte.