Q-06260/2012 | Disconformitat amb les actuacions d'un centre d'educació especial de Sarrià de Ter |
|
|
|||||||||
|
||||||||||
|
La promotora de la queixa manifesta la seva disconformitat amb les actuacions d'un centre d'educació especial de Sarrià de Ter en què va estar escolaritzat el seu fill. Exposa que el noi va estudiar quatre cursos en aquest centre, al començament amb un rendiment positiu, però que després el seu rendiment escolar va anar disminuint i el seu comportament a casa va anar empitjorant. Es queixa del baix nivell d'aprenentatges assolits pel noi i del fet que no va rebre una resposta adequada als comportaments cada cop més agressius i violents que anar tenint amb mestres i companys.
Un cop analitzat l'informe tramès pel Departament d'Ensenyament en relació amb aquest assumpte, el Síndic no observa indicis d'irregularitat en l'actuació del centre. Sens perjudici d'això, i atès que la persona interessada es va adreçat per escrit al Departament d'Ensenyament en data 25 de juny de 2012, el Síndic suggereix al Departament que en compliment de la normativa reguladora del procediment administratiu i del dret de petició, en cas que no s'hagi fet es doni resposta per escrit a la instància de la persona interessada de 25 de juny de 2012.
Data | Administració | Tràmit |
|
||
04/10/2012 | Serveis Territorials d'Ensenyament a Girona | Sol·licitud d'informació a l'Administració |
17/01/2013 | Serveis Territorials d'Ensenyament a Girona | Reiteració a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
11/03/2013 | Serveis Territorials d'Ensenyament a Girona | Resposta a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
15/03/2013 | Departament d'Ensenyament | Resolució pendent d'acceptació |
14/05/2013 | Departament d'Ensenyament | Reiteració a la resolució pendent d'acceptació |
20/09/2013 | Departament d'Ensenyament | Resposta a la resolució pendent d'acceptació |
06/11/2013 | Departament d'Ensenyament | Irregularitat |
06/11/2013 | Serveis Territorials d'Ensenyament a Girona | Irregularitat |
31/12/2013 | Departament d'Ensenyament | Seguiment finalitzat |