La promotora de la queixa exposa que durant els caps de setmana, períodes festius i vacances s'acampa de forma il·legal a l'avinguda de la Font de Cunit, la qual cosa ocasiona molèsties per sorolls i brutícia als veïns. S'ha queixat a l'Ajuntament però no ha rebut resposta.
L'Ajuntament de Cunit informa que coneix el problema que exposa la promotora i que ha considerat necessari prendre mesures per reduir-lo. Tot i això, no indica si ha donat resposta a l'escrit que la promotora li va adreçar.
En aquest sentit, cal recordar que l'article 53 de la Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, estableix que les administracions estan obligades a dictar una resolució expressa en tots els procediments i a notificar-la siguin els que siguin la forma i el mitjà d'iniciació. L'obligació de donar resposta a les sol·licituds que els ciutadans i ciutadanes adrecen a l'administració forma part del dret a una bona administració, reconegut a l'article 30 de l'Estatut d'autonomia de Catalunya i regulat a l'article 22 de la Llei 26/2010, que inclou el dret a obtenir una resolució expressa i que sigui notificada dins del termini legalment establert.
Per tant, el Síndic suggereix a l'Ajuntament de Cunit que respongui la denúncia que va presentar la promotora i li traslladi la informació que ha fet arribar a aquesta institució.
Posteriorment, l'Ajuntament ha informat que va trametre l'informe de les seves actuacions respecte d'aquest assumpte a la promotora, motiu pel qual el Síndic considera acceptat i complert el seu suggeriment.