Q-06794/2014 | Manca de resposta de l'Ajuntament del Vendrell a una sol·licitud de llicència per fer arribar el servei de telefonia a un habitatge |
|
|
|||||||||
|
||||||||||
|
La promotora de la queixa manifesta la seva disconformitat amb la manca de resposta de l'Ajuntament del Vendrell a la sol·licitud de llicència que va presentar en data 11 de novembre de 2013 per instal·lar un pal a la seva parcel·la per fer arribar el servei de telefonia al seu habitatge.
El Síndic recorda que l'article 53 de la Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, estableix que les administracions estan obligades a dictar una resolució expressa en tots els procediments i a notificar-la siguin els que siguin la forma i el mitjà d'iniciació. L'obligació de donar resposta a les sol·licituds que els ciutadans i ciutadanes adrecen a l'Administració forma part del dret a una bona administració, reconegut a l'article 30 de l'Estatut d'autonomia de Catalunya i regulat a l'article 22 de la Llei 26/2010, que inclou el dret a obtenir una resolució expressa i que sigui notificada dins del termini legalment establert. Atès això, el Síndic suggereix a l'Ajuntament del Vendrell que respongui per escrit la petició de la promotora i li indiqui quina és la solució més idònia per fer arribar el servei telefònic a l'habitatge segons els tècnics municipals i l'informi dels tràmits que hauria d'efectuar.
Data | Administració | Tràmit |
|
||
10/10/2014 | Ajuntament del Vendrell | Sol·licitud d'informació a l'Administració |
25/11/2014 | Ajuntament del Vendrell | Reiteració a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
09/01/2015 | Ajuntament del Vendrell | Resposta a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
20/01/2015 | Ajuntament del Vendrell | Resolució pendent d'acceptació |
20/02/2015 | Ajuntament del Vendrell | Resposta a la resolució pendent d'acceptació |
03/03/2015 | Ajuntament del Vendrell | Irregularitat |
04/03/2015 | Ajuntament del Vendrell | Seguiment finalitzat |