Resolució
Q-06951/2012 Disconformitat amb la manca d'aplicació d'un abonament social de Telefònica amb caràcter retroactiu

Matèries
Consum
Telefonia
Data d'inici 29/10/2012
Data de l'últim moviment 18/12/2013
Administracions afectades
Administració Últim moviment

Telefónica España, SAU Actuació irregular de l'administració - S'accepta la resolució

Plantejament

El promotor de la queixa exposa que el seu pare ha estat sol·licitant l'aplicació de l'abonament social de Telefònica des del mes de març de 2010, atès el seu nivell d'ingressos, però encara no l'hi han aplicat. Per tant, demana que se li apliqui aquest abonament amb caràcter retroactiu, des de la data en què ho va sol·licitar.

Contingut

En la informació tramesa per Telefònica s'indica que des del dia 13 de novembre de 2012 l'empresa intenta posar-se en contacte amb el fill de la persona interessada perquè enviï la documentació necessària per tramitar la sol·licitud.

Posteriorment, el promotor ha tramès al Síndic la documentació que se li va sol·licitar per poder aplicar l'abonament social al seu pare amb efectes de l'any 2010, documentació que el Síndic ha fet arribar a Telefònica. 

En conseqüència, el Síndic demana que se l'informi de les mesures que s'han adoptat.

Tramitació

Data Administració Tràmit

05/11/2012 Telefónica España, SAU Sol·licitud d'informació a l'Administració
03/12/2012 Telefónica España, SAU Resposta a la sol·licitud d'informació a l'Administració
18/01/2013 Telefónica España, SAU Resolució pendent d'acceptació per part de l'Administració
15/03/2013 Telefónica España, SAU Reiteració a la resolució pendent d'acceptació per part de l'Administració
12/09/2013 Telefónica España, SAU Resposta a la resolució pendent d'acceptació
27/09/2013 Telefónica España, SAU Vulneració
18/12/2013 Telefónica España, SAU Seguiment finalitzat