La promotora de la queixa manifesta la seva disconformitat amb el procés assistencial rebut d'ençà que va ingressar d'urgències a l'Hospital de Granollers arran d'una caiguda el maig de 2012 en què es va fracturar el canell, i també amb la dilació en la programació de la intervenció quirúrgica de canell en el mateix centre.
Exposa que els especialistes en traumatologia que l'han atès durant tot el procés la van diagnosticar erròniament i no li han fet un seguiment adequat. Actualment, roman en situació d'incapacitat laboral des del maig de 2012, i està en espera per sotmetre's a una intervenció quirúrgica del canell.
Des d'aleshores pateix forts dolors, no pot dur a terme els actes de la vida quotidiana amb normalitat i tem que, atesa la situació de baixa laboral prolongada, pugui perdre la feina.
L'informe tramès pel Departament de Salut conclou que l'actuació mèdica dels serveis sanitaris va ser correcta i que s'ha informat la persona interessada dels tractaments i dels riscos i beneficis de la intervenció, a banda de les seqüeles que poden derivar del tractament quirúrgic, les quals l'afectaran a l'hora de treballar.
Per això, atès que la dolença i l'espera que pateix la persona interessada afecten de manera substancial la seva qualitat de vida, encara que aquest sigui un procediment quirúrgic sense termini de temps garantit, el Síndic suggereix al Departament de Salut que doni les ordres oportunes per tal que s'agiliti la intervenció quirúrgica de la persona interessada i es fixi la data aproximada en què se la podrà intervenir, tot respectant la previsió d'espera d'un any de mitjana que hi ha per a aquest tipus d'intervenció a l'Hospital de Granollers.