Q-09150/2014 | Disconformitat amb la manca de resolució d'una sol·licitud de prestacions meritades i no percebudes |
|
|
|||||||||
|
||||||||||
|
La promotora de la queixa manifesta la seva disconformitat amb la manca de resolució d'una sol·licitud de prestacions meritades i no percebudes derivada d'un procediment de reconeixement de la situació de dependència i del dret d'accés als serveis i prestacions vinculades del seu espòs.
El Síndic recorda el deure de les administracions públiques de dictar resolució expressa i dins del termini màxim establert en tots els procediments, d'acord amb el que estableixen els articles 22 i 53 de la Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, que disposen que les administracions estan obligades a dictar una resolució expressa en tots els procediments i a notificar-la siguin els que siguin la forma i el mitjà d'iniciació. Per això, suggereix al Departament de Benestar Social i Família que adopti les mesures oportunes per agilitar la tramitació de la sol·licitud de prestacions meritades i no percebudes presentada per la promotora, i que la resolgui al més aviat possible; i també que, en cas que es reconegui que té dret a cobrar aquestes prestacions, es facin efectives en un termini breu.
Data | Administració | Tràmit |
|
||
11/12/2014 | Departament de Benestar Social i Família | Resolució pendent d'acceptació |
28/01/2015 | Departament de Benestar Social i Família | Reiteració a la resolució pendent d'acceptació |
25/02/2015 | Departament de Benestar Social i Família | Resposta a la resolució pendent d'acceptació |
27/02/2015 | Departament de Benestar Social i Família | Irregularitat |
02/03/2015 | Departament de Benestar Social i Família | Seguiment finalitzat |