La promotora de la queixa exposa que la seva caiguda es va deure al mal estat de la via, i manifesta que l'única notificació que ha rebut de l'Ajuntament ha estat un requeriment de data 4 de desembre de 2012, al qual va donar resposta el dia 15 de gener de 2013.
El Síndic considera que la tramitació d'aquest procediment ja hauria d'haver finalitzat, ja que l'Ajuntament no proporciona informació que justifiqui les raons per les quals encara no s'ha dictat i notificat la resolució escaient.
El silenci administratiu permet a la persona interessada accedir a la tutela judicial, però no eximeix l'Administració de l'obligació de donar resposta ni li impedeix de resoldre en qualsevol sentit. En conseqüència, el Síndic demana a l'Ajuntament de Badalona que justifiqui les raons que han motivat el retard excessiu en la tramitació del procediment que es va incoar arran de la reclamació de la persona interessada, i que es resolgui i notifiqui a aquesta persona el resultat de l'actuació municipal en el termini més breu possible.