El Síndic va posar en funcionament el mes de febrer de 2006 una campanya de difusió amb l’objectiu d’ampliar el coneixement de la institució. Amb aquesta campanya el Síndic vol apropar-se a les persones i facilitar l’accessibilitat d’una institució que es dedica a defensar els drets de les persones davant les actuacions de l’Administració.
La campanya es va centrar fonamentalment en dos mitjans: la ràdio i la televisió. En una primera fase, Televisió de Catalunya, Antena 3, en la seva franja de desconnexió territorial, Catalunya Ràdio i Ràdio TeleTaxi van ser els mitjans triats per realitzar la difusió dels spots.
Aquestes accions formen part del nou pla de projecció del Síndic, que va començar a executar-se amb el canvi de la imatge corporativa de la institució, al juliol de 2005, i va concretar-se amb la creació d’una nova pàgina web i de noves publicacions.
Pròximament, el Síndic té previst dur a terme una nova campanya de difusió en premsa escrita i repetir, en una segona fase, les insercions publicitàries en els mitjans audiovisuals.