Notícies

El Síndic investiga les deficiències en la prestació de serveis en un polígon industrial de Sallent (Bages)

20/08/2009

El Síndic de Greuges ha demanat informació a les administracions i a les companyies implicades després de rebre una queixa sobre la precarietat d'alguns serveis com ara la telefonia, l'electricitat o correus.

Segons expliquen els afectats del polígon industrial Plans de la Sala de Sallent, la prestació de telefonia fixa es fa provisionalment per línies aèries (quan el polígon disposa d'infraestructura de soterrament) i no hi ha accés a Internet per banda ampla.

Pel que fa al servei de correus, no hi ha servei de lliurament perquè Correos no ha inclòs els carrers del polígon en el nomenclàtor de distribució. Això fa que les empreses del polígon hagin de passar per les dependències de Correos per recollir les cartes i altres trameses. L'electricitat arriba, de manera provisional, a través de grups electrògens.

En el marc de l'actuació d'ofici el Síndic ha demanat informació, per a conèixer l'estat de la qüestió, a l'Ajuntament de Sallent,  a les companyies Telefonica i Electra Caldense, i s'ha adreçat al Defensor del Pueblo, per tal que sol·liciti informació a Correos sobre aquest assumpte.

Tornar